Zvaniet uz mūsu „karsto līniju” +371 22 00 33 17   LV RU EN DE

Jaunumi

„filologi.lv” apstiprina jaunu klientu lojalitātes kodeksu

„PR Holding” SIA, 2014. gada 27. jūnijā

Tulkošanas birojs „filologi.lv” ir apstiprinājis jaunu klientu lojalitātes kodeksu, kas turpmāk būs saistošs visiem uzņēmuma darbiniekiem Latvijā un citās valstīs.

Līdz idejai par šāda kodeksa nepieciešamību „filologi.lv” klientu lojalitātes darba grupa nonāca pēc tam, kad iepazinās ar „Mārketinga pētījuma centra” (MPC) veikto padziļināto tirgus izpēti visās valstīs, uz kurām kodekss ir attiecināms, īpašu uzmanību veltot sniegto tulkošanas pakalpojumu klientu apkalpošanas kvalitātei.

Kā liecina pētījuma dati, vadošo tulkošanas biroju sniegto pakalpojumu līmenis — proti, tulkošanas kvalitāte attiecībā pret cenas kritēriju — ir samērīgs. Būtiskākais, ar ko tulkošanas pakalpojumu sniedzēji savstarpēji atšķiras, ir klientu apkalpošanas kvalitāte, kam „filologi.lv” novirza īpaši lielas kapitāla un cilvēkresursu investīcijas.

Galvenais iekšējais dokuments, pēc kura tulkošanas biroja darbiniekiem turpmāk būs jāvadās, ir „Klientu lojalitātes kodekss”. Tajā ir apkopoti uzņēmuma lojalitātes stiprināšanas pamatprincipi, kas darbiniekiem būs jāievēro, strādājot ar klientiem.

Pretēji plaši izplatītam uzskatam, ka klientu lojalitāti nodrošina atlaižu kartes (kas radies mazumtirdzniecības tīklu mārketinga aktivitāšu iespaidā), uzņēmums „filologi.lv” biznesa lojalitātes modeli izmanto galvenokārt stratēģiskajā vadībā, tādejādi investīciju kapitāls un cilvēkresursi tiek piesaistīti, lai paaugstinātu klientu apmierinātību, salīdzinot ar sagaidāmajām prognozēm, kas tiek sasniegtas un visbiežāk pat pārspētas. Tulkošanas biroja „filologi.lv” izmantotais „klientu apkalpošanas kvalitātes modelis” pārliecinoši nodrošina šādu rezultātu: novērtējums ir tieši atkarīgs no klienta gaidu piepildīšanās koeficenta (saņemtais/gaidītais).

Tulkošanas biroja valdes locekle Kristīne Punenova skaidro, ka „filologi.lv” līdzšinējā prakse uzskatāmi parāda, „ja klienta gala pieredze pārsniedz sākotnējās gaidas, viņa apmierinātība visticamāk būs augsta. Apmierinātība var būt augsta arī ar viduvēju pakalpojuma sniegumu, ja klienta gaidas ir bijušas zemas vai arī ja sniegums nodrošina nozīmīgu pievienoto vērtību. Turklāt klienta neapmierinātību var izraisīt sarežģījumi pakalpojuma nodrošinājumā jeb klienta apkalpošanas procesā, viņam joprojām uzskatot, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte ir laba.”

Tomēr visbiežāk klienta gaidu piepildīšanās koeficents ir zems gadījumos, kad kvalitatīva produkta vai pakalpojuma cena ir noteikta pārāk augsta, bet darījums sniedz mazu pievienoto vērtību. „Tāpēc, lai iepriekš minētais nenotiktu, mēs vienmēr cenšamies savam pakalpojumam nodrošināt augstu pievienoto vērtību un tādā veidā paaugstināt klientu apmierinātības līmeni. Lojalitātes kodekss ir tas dokuments, kurā apkopoti galvenie pakalpojumu sniegšanas principi, kas jāievēro mūsu darbiniekiem, lai šo apmierinātības koeficientu palielinātu. Šī iemesla dēļ bija tik svarīgi klientu lojalitātes kodeksu nostiprināt oficiālā dokumentā, kas tagad ir saistošs visiem mūsu starptautiskās komandas darbiniekiem,” uzņēmuma klientu politiku skaidro Kristīne Punenova.


Plašāka informācija:
Kristīne Punenova
„filologi.lv” tulkotāju vadītāja
Tālrunis: +371 22003316
E-pasts: kristine@filologi.lv

Jaunumi
© filologi.lv, 1991-2017      Adrese: Krišjāņa Barona iela 37, 2. stāvs, Rīga, LV-1011, Latvija, Tālrunis: +371 22003317, Fakss: +371 67072207, E-pasts: info@filologi.lv
  Facebook Like Share on Facebook Share on LinkedIn
Maģistra darbi, bakalaura darbi, diplomdarbi, kursa darbi, studiju darbi un referāti „ELEKTRODARBI” komanda — serviss 24/7 (elektriķa pakalpojumi, avārijas elektriķis Rīgā) filologi.com's Translation Agency Services in London, UK Digitālais mārketings, reklāma, mārketings, sabiedriskās attiecības, PR, integrētā mārketinga komunikācija, Rīgā, Londonā Mastercard Visa American Express PayPal filologi.lv Tulkošanas Birojs Rīgā, Latvija - Tulkošanas Pakalpojumi Facebook LinkedIn